OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
mikel

Mezu kopurua : 89
Kokagunea : kamiñazpi

MezuaGaia: Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?   Miér Nov 06, 2013 11:14 pm

Bueno ya ke Gorkak au atalau irai daben, nahiko neuke hiru lau galdera plantea:
-betiko 4,5 km aprox.eko bueltetan zemateko desfasi eoleike?
-zemat eta ritmo altuaua ordun eta alde andixauan berezko ritmu eta ritmo errealan artin?
-normalin taldin junde alde andixak eukitxendozuez erlojo-gps bakotxetik bestea?

ia batebatek emoleiken erantzun posible bat, ze nik eztot topaten batik egokixe. gexenbat jakitxeko zelan gabizen eta berez zelan ebilikogiñaken.

Onak ixan
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?   Vie Nov 08, 2013 12:15 pm

Eup!

- Ez dut ulertzen Neutral 
- Ez dut ulertzen 2 Crying or Very sad 
- Taldean junda, normalean, bakoitzari emandako GPS distantzia ez dut konparatzen (no me aporta nada). Taldean disfrutatzeakin, nahikoa izaten dut. Baina, normala da aldeak egotea: modelo desberdinak, bakoitzan tolerantziak eta abar. 400m-tako pista baten, 400mko "serieak eginda, GPS berdinak 380-420m marka baditzazke... Hori bai, taldean joanda, momentu konkreto batzutan, besteen taupadak ezagutzea gustoko izaten dut: bihotz diferenteak, momentuan dagoen egoeran (entrenatuta, deskantsatuta, esfortzu maximoan edo dena dela), zer nolako diferentziak izaten dituen ikustea kuriosoa izaten da.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
mikel

MezuaGaia: Re: Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?   Vie Nov 08, 2013 6:00 pm

Vamos por partes:
1.plaiko morru-zubi zahar ikastolako buelti 4,5km di aprox. asunture paradak, errebueltak eta giruk dile ritmu desbirtua etxendala konparata berezko ritmo errealaz. nahiko neuke jakin ia batenbatek baauke estimaziñoiren bat orretxena diferentzixiñe (3,4,5,6,7…. segundo/km-ko?)
2.ia ori diferentzixi ritmu alzaten jun ahala be handitzen dun ero txkitzen

ezpazu ulertzen hurrengo baten esplikakotzut hobeto
Aio!
Gora itzuli Ir abajo
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?   Vie Nov 08, 2013 6:03 pm

Mikel, lelengoko gadera bixak gps-in erabileriai buruz diz?
Holan bara bigarren galderin erantzune: totaletan oso gitxi , nik garmine bizikletan ibitxen dot eta distantzixak oso ondo hartzen dau. Momentuko abiaduri ez ta holako zehatza, bañe kilometuku oso zehatza. Barai ez nazela Indurain bañe bizikletan zure korrikako ritmu eruten dotela pentsaten dot. Very Happy Razz 
Gora itzuli Ir abajo
mikel

MezuaGaia: Re: Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?   Vie Nov 08, 2013 6:18 pm

Ezta gps-in inguruko galderi esatamente. gexenbat naidot jakin konpara ezkio 4,5km bueltetan daruzun ritmu eta linea rectan (parada, giro,etab. baik) esfortzo bardiñe enye zelako aldi eongozan segundutan. estimaziñoi bat, danetik entzutezunez (3,5,10 eta segundo gexauako aldik bebai) idea bat etxeko.
bigarren galderi ixangozan hori segundo/kmko desfasioi ritmun modu bardiñiñ handitzen dun.
Adibidez bariantin gitxigorabehera linea rektan 4'30/km eta paseun 4'30/km esfortzu oso diferenti eriztengazta niri bentzat.
Gpskin baño sentzasiñoi diferentzixi gexa interesaten gazta, gpsik denpori emotetzu bañe ogrputz, ah amigo….
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?   Vie Nov 08, 2013 6:39 pm

Orain Ulertuta:

1: Niretzat, entrenamentuetan, km-ko denbora, ondorio bat da (horrela errezagoa da, bestela soratu zaitezke). Errebueltak, aldaparak, altura, presioa, eguraldia, norberan egoera, sensazioak, aurreko entrenoa, motibazioa, molestiak, aurretik igeri inda egona edo lo que fuere, faktore gehiegi, km-ko erritmo bat eraman eta beste egoera batera trasladatzeko: no te hagas pajillas mentales... Toki berdinean entrenatuta, toki hortara dagozkion erritmoekin referentziak har ditzazkezu... pero hasta ahí.

2: Klaro, erritmo fuerteagoan, erritmo aldaketek, penalizazio gehiago izango dute.

Ikerketa sakonagorako, Iñaki Solakin hitzegin, datoak jaso eta forma ematen aparta de eta!! Powerpointerista a tope!!! Wink
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?   

Gora itzuli Ir abajo

Betiko dudi. Iñok erantzun fijo bat bai?
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1