OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

EXTREME MAN GETXO

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
nko

Mezu kopurua : 116

MezuaGaia: EXTREME MAN GETXO   Lun Jul 08, 2013 5:36 pm

Atzaldeon.

Bueno neure erdi distantzixako lelengoko triatloin kronikatxu bat eingot.

Nire triatloi zapatun hasi zan. Bazkaldu ta prisa baik getxoa jun nitxan. Bertan dorsalak... hartu dana prepata ta 17:00-19:00 bitxartin bizikletak laga bir gendun boxezetan. Bizikleti bostetako laga neban ta 18:00 leioan hartute neukan hotelin neuan. Estropari ikusi oitxurak ez galtzeko dutxa hotz bat hartu ta 20:00-20:30 aldea afatxa baja nitxan kriston gosiaz. Lelengoko sorpresak orduntxe hasi zin.
Afatxan Amatriain, Marcer, Albert Moreno, Gurutze, Beloki, Martin Fiz ta konpaini ajajja ni flipaten. Triatloin irabazikozten baine jaten ez!!!

Domeki goxa hasi zan 6ak armosaten neuan. Zereal batzuk yogurraz ta platano bat jan t martxa.

Gero 7tan boxak zabalduben ta bidoik, gelak... ipini erruberan presinoi beatu... ein ta ya gerrako preparatea.

Igaxan 2arren filan ipini nitxan buxin barruko aldin. Aurrin amatriain marcel ta Albert moreno neukan ta albun oregi ta danan tartin neu ajjaja

Igaxan hasi ta lelengoko buxa arte lasai prisa baik hau luzi dela pentsaten. Buxan gira ta orduntxe konturatu nitxan euneko lelengoko aziertu zein ixan zan antiojo ilunak hartzi!! lorentzo urteten euan ta triatleta asko galdute ikustezin. Biarren buxan gira ta sorpresa handixaua niaz ixuzen 20-30 laun ureta sartu ginan lekurutz igaxan hiruki bat etxen (berez laukixe zan) nik rekto bota neban ta berez 100arren inguru urtengo nebana igaxan ba 60 bueltan ixan zan. Halan da be gps-ik 2010 metro ein nebala markaztan.

Trantzizinoi prisa baik ein ta martxa bizikletan. Hasieratik argi neukan ni neure pultsun nixule pasa baik natxe danak adelanta ta alantxen ixan zan lelengoko portu txikixin genti platuaz gorutz asto potro morun ta ni gerua ta atzera suabe suabe neure buru engaña naxan esaten gero pof engorabe ajajja
goruzkuk ta beruzkuk pasa ta pasa jun nitxan beti kadentzixa altu ta pultsu manteniuten ta azkan portu aia zan Unbe!! banekixen ondo jungo nitxala ze indarrrak gordeten jun nitxan pultsu zaintzen ta veste asko teorixan atzanak emoten junbizin ta halantxen ixan zan. Nahikurei pasa netzen ta hortik getxoa hainkak soltaten.
Bizikletan zekule halako sentzazinoi onik eztot euki oso oso gustoa jun nitxan, asko reserba neban ta ondo aia nitxan trantsizinoire.

Aringeingan hasi ta beste sorpresa bat. Nik pultsuaz segi etxen neban pasa baik momento baten be ta lelengoko km 4.06 biarrena 4.40 (txixe etxen parata) 3km 4.10 4km 4.17 ta gero 4.30-4.40 bueltan manteniu nitxan lelengoko 10kilometrutan. 46min azpitxik pasa neban erdixe. Ta hortik gitxire hasi zan nire beruzku ajaj ya eguardiko ordu fuertik zin 13:00 bueltan ta gosi ta bero handixe neukan. Ure bota burutik bera baine momentuko freskuri zan 5segundure bardin neuan. Halantxen eutsi neban 18km arte ta ya abituallamentun para ein nitxan ta 2platano ta naranja erdi jan nitxuzen neukan gosiaz. Ta hortik meta disfrutateko denpori hartu neban. Ritmu baja (ondion gexa)ajaja ta tipi-tapa metarutz azkan abituallamentun 20km veste platano bat t naranja bat jan ta meta arte. Azkan rekti oso emozionanti asako peña farrako musiki... ya motibata ajjaja

Hau ta gero esan oso esperientzi ona ixan dala ta triatloi luzik dakarren rollu asko gustaztala. Datorren urtin jauzikori veste parebat ajaja

Denporak ta puestuk honetxek ixan zin: 86arren puestu ta 5:28:54 denpori.

Beste baik eskerrik asko hasi aurretik animuk ta amatxu ta gero zoixonak emoztazuenoi.
Ta hau dana irakurri bazue be zoixonak ta eskerrak zeuei ajajja

AUPA KOAXI!!!
Gora itzuli Ir abajo
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: Re: EXTREME MAN GETXO   Mar Jul 09, 2013 12:38 am

kazetari lanak be ein zeinke
Gora itzuli Ir abajo
Iñaki Sola

Mezu kopurua : 695
Kokagunea : iturribarri 9

MezuaGaia: Re: EXTREME MAN GETXO   Mar Jul 09, 2013 1:08 pm

Bueno lelengo eta behin zoixonak ein zenun prueba ederratxik, ondo planteata ta ideia argixakin etxea alla bazaz ya NIBEL bat da, ta gainea asko disfrutaten!! Gero zoixonak ostabe holako kronika bat idazteko denbori hartu eta idatzizulako. Honen ingurun esan gozada bat dala (nitzako bentzat) jendik parte hartu daben probetako kroniki irakurri ahal ixati, batzuk ez dou parte hartzen on momentun eta batzutan neu be hortxe prueban jungo banitxake moruko sentzazinoik eukitxea allaten naz! asike txalo bat Eneko!!

Nik neuk, jendi animako neuke noizbehinka kronika batzuk idaztea, barai askontzako ``rollo patatero´´ handi bat ahal dana ixan baine taldeko jendin artin esperientzixak konpartiuteko modu ezinobe bat da, ta bitxartin foru bizik manteniu (watsapak beran kuoti harturau).

Aurten ziurenik, koaxik parteartze gexen euki daben urti de (inskripzinoi kopuru) eta hori ahalko bazan kroniketan plasma laostia ixangozan.

Asike animo!!
Gora itzuli Ir abajo
Bittor

Mezu kopurua : 74

MezuaGaia: Re: EXTREME MAN GETXO   Mar Jul 09, 2013 2:15 pm

Zoixonak Eneko!! Kriston karreroi eta kriston kroniki. Neuri be asko gustaten gazta jentin kronikak irakurti.Ondo ra eztai zematgarren eta eztai zelako denbori ein dot esati, bañe benetan politxe bakotxan sentsaziñoik eta anekdotak ixaten di.
Segi holan eta anima danok zeuen istoixak kontaten.
Gora itzuli Ir abajo
nko

Mezu kopurua : 116

MezuaGaia: Re: EXTREME MAN GETXO   Miér Jul 10, 2013 1:27 am

Eskerrik asko dana irakurtearren, ta poztena gusta batzue. Nire partetik behintzat hau ikusitxe triatloik etxen dotenin saiatuko na beti idazten.

Iwal on lan barrixe topa bikot kazetari morun ajaj hitza ero kurrikulume bixaldubikot jajaj

Egixe esan neu be oso zali na jentin kronikak irakurten bai forun, ero blogetan ero beste eronun. Ordun ba neuri be irakurti gustaten gaztanetik ba neuri be idazti tokaten gazta.

Beste baik, eskerrik asko animuk atxik, kroniki gustatzuelako eta koaxikuk ixatearren, onenak ga!!!!

Eongoatxik
Gora itzuli Ir abajo
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: EXTREME MAN GETXO   Vie Jul 12, 2013 9:45 am

Hori Eneko,
oso filosofixa ona, bestik etxi gustaten gaztana neuk be ein eingo rot. Eta alrebes bestik etxen dabena ez bagazta gustaten neuk be ez tot eingo.
Danok ori eingo bagendun Urrutxak esaten daben morun, otro kanto gallaria!!!

Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: EXTREME MAN GETXO   

Gora itzuli Ir abajo

EXTREME MAN GETXO
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1