OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
Bittor

Mezu kopurua : 74

MezuaGaia: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Jue Ene 24, 2013 12:03 am

Gaur arratsaldin esfortzu frogi ein dot Eibarren, eta medikuk esazta bera ez tule zertifikau mediku emotea. Esazta, totuei nazela eta oso forma txarrin. Totuei eta forma txarrin nazela jakitxeko ez takat Eibarrea jun biharrik eta 52€ paga biharrik. Hori kotxeko espillo retrobisoretik ikusten da!!!! Nik nahi neban jakin ia arazo fisiko ero gaxotasunen bat neukan, kirola eñeran arriskutsu ixan leikena osasunantzat, besteik ixebez. Pentsaten neban ixelako problemaik ez batzuen detektaten, zertifikau emotetzuenela, bañe ez... Arazo fisikoik ez barakat, zer da pasa leiken txarrena, ez amaitzi?? Nik esatzat nire objetibu eztala Ironmanak etxi, ero olinpiko bat 2ordun etxi, ni Mimizanea jun eta espriñe pasan urtin morun etxiaz pozik nazela. Esazta ia pasan urtin zelan neuan, eta esatzat on baño hobetotxua, bañe antzea eta beran erantzune ixan da ez takile zelan mediko batek permitiu leiken nire egoeran konpetiuten lagati. Gauzi re, Mimizanea ni ez nitxanela jun konpetiutea, eta hori batzuk ezin dabe ulertu. Ni totu neuan ,forma txarrin , eta korrikan kasi ixe ez neban ein, bañe trankil hartu eta meta barre txiki bateaz sartzeko beste ixan nitxan. Hori txarra ra?? Batzuntzako hobeto ra 15min gitxia ein, meta baba daxola allea eta metro bat gerua ondezak emoti, ba nitzako ez!
Ba bueno, konklusiñoi ixan da, federata eoteko eta konpetiuteko, forman eon bizazela, ¨domingeruntzako¨ ezta lekoik. Hamendik 3-4 hillea osteabe juteko,eta argaltzen bana eta fisikamente hobeto bana firmakoztala. Berai eztotza inportaik ixango, bañe ni horra osteabe juti pentsaten barau, jai rauke!
Da hoxe, eztaiela benetan zelan sentiuten nazen, desepzionata, desmoralizata, hasarratute, eztai... Bueno ondiokan bixkat berotute na, ikusikou hamendik martxure zemat ibiltxen nazen eta ze gogo dakaten eta pentsakot ze ein. Ia Enekok preparateztan printzipiante totoluntzako entrenamento bat eta goguaz hartzen doten, bañe on momentun gogu, CERO
Bueno eta amaitzea nu ze Salvame deluxen neure penak nazela kontaten emoten dau.

P.D. ondiokan lagateztazue Koaxiku ixaten?? Koaxiko ardi baltza bara be (danin eon bire baten bat)

Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Jue Ene 24, 2013 1:06 am

affraid affraid affraid affraid

Bittor,

Benetan sentitzen dut trago txar hori pasatu behar izana. Nire burutik horrelako zerbait gertatzeko aukera zegoela pasatu izan balitz, aurretik esango nizuke.

Bakoitzak bere popi zaindu behar izana ulertzen dut, eta mediku batek "kirol konbinatua egiteko" gai ez bazaitu ikusten, hobe da esatea, zihurtagiria eman eta gero zerbait pasatzea baino. Badira urteak, baina Zumaia-Azkoiti triatloian bihotzekoak emanda hildako bat egon zela gogoan dut. Gómez Noya-n kasoan ere, 16-17 urte zituela, bihotzeko gaixotasun bat medio, "kirol konbinatua" egiteko "ez gai" eman zuten eta lizentzia kendu zioten, gerokoak, denok ezagutzen ditugu: munduko txapelduna, olinpiar dominaduna...

Nahi baduzu, Alejandrokin hitzegin eta zure kasua azalduko diot, ea zer esaten didan. Nire ustetan kasua erreza da: momentuan formatik kanpo zaude, baina sentzu nahikoa duzu karreretan parte hartu eta zure ritmoan disfrutatzeko.

Ez baduzu Alejandron trago txarretik pasatu nahi (orain edo 4 hilabete barru), konfidantzako beste mediko batek txekeo txiki bat egin eta zihurtagiria siñatuko dizula suposatzen dut, baina, hori da nahi duzuna? Alejandrok esandakoa ez da guztiz txarra: 2-3 hilabetetan regularki entrenatu, berriz txekeoa egin eta frogetan lasaitasunez parte hartzeko bezela zaudela erakutsi: plan polita, reto ederra eta emaitza bikaina.

Ez galdu ilusiorik, nahi duzunean nahi duzuna egiteko gai zera eta!

Besarkada bat,
Gorka.
PD: Joseba Bergarak Ironmana egin zuen (ez azarratu Joseba!)
PD2: Ez dut dudarik zure bihotza PRIMERAN dagoela: cardiovascularmente hablando!
PD3: Alejandro BETI egon da pisuarekin OBSESIONATUTA.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Jue Ene 24, 2013 1:59 am

Animo Bittor.
koaxiku zazela eztakat ixelako dudaik. eta gorkak esatzun modure hor dakazu reto interesanti.

aupa ta aurrea gero!
Gora itzuli Ir abajo
Bittor

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Jue Ene 24, 2013 7:22 am

Ia animaten nazen bixkat... Gorka, nik ulertzen dot medikuk "eskuk garbitzi" bañe berak esaztan ez dakatela arazo fisikoik, ordun beste erozeñei eroze pasateko aukera bardiñak akat, eta usten dot nik eztotela nire gorputze beste batzuk erungo daben limitita erungo. Bañe trankil, ez komenta ixe, azkanin beran biharra ra eta berak daki zelan ein.Nik eztot beran eritzixe konpartiuten, bañe niri ez leztake gustako iñor etorti nire biharrea, gauzak zelan ein bir doten esatea, jakinde berak eztaukela ideaik. Eta gitxia inor juti niatxik arpexe emotea... Ia bajoi bixkat pasaten gaztan eta gogo geitxuaz hartzeko balixoztan... De momento ez. On biharrea nu, eta hor be gauzak eztuz ondo, furgonetiaz azidenti euki neban eta tallerrin da, Beste kotxi be jodiu ein gazku, eta on hau... Malos tiempos para la lirica...
Etorriko diz denbora hobik. Igual udan six pack-a markaten jungo na plaire, who knows...
Gora itzuli Ir abajo
Gotzon Arrasate

Mezu kopurua : 85

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Jue Ene 24, 2013 2:58 pm

AUPA BITTORRRRR!!! ANIMO!!!
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Jue Ene 24, 2013 11:24 pm

Bikoteaz animoa altza... edo nahi duzuna!

Lana: gauza bat dela, beste bat dela, etorkizun beltza danontzat, baina hori, "off topic"-en KoaxiSateliteTeam-ek tratatzen du, eta momentuz, bertan zure mezurik ez dut irakurri (oseakenoestastanmalkapullo!)

Altza Porru!!!
Gorka.
Gora itzuli Ir abajo
Bittor

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Vie Ene 25, 2013 12:13 am

Asuntu nahiko txungo ra, bañe visto lo visto, esaten barot jateko be eztakatela, iñok ez tozta sinistuko ez??? Nik datxen batek ez bentzat...
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Vie Ene 25, 2013 6:11 pm

Niri Hon dala 10 urte , 1.80, 80 Kg y 15% de grasa Totolo detxuztan bebai. Segun bera "velocista" argi bat naz. Pixkat baide zuzena bañe berak eztau arauak ipini. Ni Zu ixanda beran opiniñoiandik al duzun positiboena atako neban ta beste nu nun intentako neban zertifikau lortzi.
Ez dezepziona, Ni be pixutik kanpoa na ta "sindrome de Gilbert" dakat gibelin (Nahi bozu beatu interneten) ta 12 Triatloi eitxuaz 3 urtetan.
Bebai esan birdot Urtarrillan hasitxe 5 Kilo galdutxuazela ze datorren astin Alejandroana jun binaz.
Hay una clase de energia muchisimo mas potente que la atomica,... LA VOLUNTAD
A. EINSTAIN
Gora itzuli Ir abajo
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Vie Ene 25, 2013 8:35 pm

Anomo Bittor,
kirol galan zeuri emongo tzuau sarixe!!!!! Koaxiku ixango ez za ba cheers cheers

Nire ustez bakoitxak beran arduran etxen dabena bakotxan gauzi re, beraz zuk zeure buru ikusten bazu triatloi bat zeure maillan etxeko iñok ez leuke euki bir eskubideik ezetz esateko. Bañe zori onez ero zoritxarrez fitxi etxeko medikun zertifikau bir dou eta ez bazatxu ikusten BERAN IKUSPUNTUTIK triatloi etxeko morun normala da zertifikau ez emoti, iñok ez totxu atzammarak atrapa nahi.

Animo Bittor, entrenateko gogu rekupera, bixkat gehitxua entrena, pixun bixkat galdu eta Mimizaneako listo ostea be.
Astelenin korrikan etxea geuaz, atxikirik baik. 7retan kiroldegixan.
Gora itzuli Ir abajo
mitxu
Admin

Mezu kopurua : 413
Kokagunea : Ondarrun

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Vie Ene 25, 2013 11:35 pm

Sin mas.... Shocked Shocked Shocked

Bittor, KOaxi zeuaz !
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Dom Ene 27, 2013 10:51 pm

Beste aukera bat ixan leike cicloturista modun federati, holaik asegurata eongo ziñan eta gero nai zun probetan egun bateko seguru etxi.
cheers cheers cheers
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Dom Ene 27, 2013 11:42 pm

Eup!

Iñor ez dago libre edozein momentutan bere bihotzak "hasta aquí" esateko, baina dena dela izanda, nahiago hori gustoko dudan zerbait egiten pasatzea, lanean baino.

Bittor (y a quien le sirva), beste bide batzu jarraituta medikoren baten OK-a jaso nahi eta lasai gelditu nahi baduzu, zure datoak nire esfortzu frogakin konpara ditzazkezu: karga igo einean, taupadak linealki igo eta tentsioak ondorengoak izan ziren:
- Sistolikoa: 80-an estabilizatu zen (lehenengo kargan 85, ppm 90)
- Diastolikoa: 235-erarte igo zen (ppm 173) (nahiko linealki ere, azkenengo kargetan gutxinaka igo bazen ere: 232, 233, 234 eta 235) (lehen kargan 135)

Eta Watioak? Hori ez da interesantea.

Tu mismo,
Gorka.
PD: me niego a pensar que el DU-TRI Federado es sólo para competir, ME NIEGO.
Gora itzuli Ir abajo
Bittor

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Lun Ene 28, 2013 1:49 am

Pruebi etxea lagunan kotxin jun giñan, paperak atzeko asientun laga eta gero okerrekuk hartu neban, asi ke ondion ez dakat neurik konparateko. Bañe berak esaztanez ez euan ixe raroik, presiñoi hasieran altu (nerbixuk atxik ) eta pruebantzir estabiliza ein gaztanela. Bakarrik pultsaziñoik altuk euki nebanela prueba guztin, forman ez nazelako. Horrek beran berbak diz.
Neuk be eztot uste triatloin federatik konpetiziñoiaz lotute jun bir danik, eta nire kasun, burutik be ez gazta pasaten. Nire kasun,federa nahi dot, esprint bat ero bitxan apunta, eta horren eskusiaz ero motibaziñoiaz kirol bixkat etxeko, besteik ez. Bañe batzuk ez dabe holan ulertzen, zori txarrez ,holan pentsaten daben pertsona batzun baimena bir dotenez, momentuz ez takat baimenik.Danak ez dabe holan pentsako, bañe niri toka gazta y no hay nada que rascar... beran opiniñoi de eta horretxek balixo rau. Si te gusta bien y si no tambien. Igual federa eta atzanin ixe ez neban eingo, bañe beste batek esati ze ein ero ez ein, ero zelan ulertu biroten kirol baten federati zer dan, jodiu etxezta. Bañe bueno, kakai buelta gexa ez totzat emongo. Hamendik hiru hillea hobetotxua eongo na eta han ero hamen emongozte baimena, eta Mimizanea bentzat alleako na , hori fijo!! Eztai ordu terdi ero egun de erdi tardakoten, balle alleako na!
Gora itzuli Ir abajo
lander Mutri

Mezu kopurua : 21

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Jue Ene 31, 2013 8:26 pm

Animo bittor ez burua bajau horreitxio, gogua ta ilusiua baldin bado kirola itxeko aurrea beti aurrea , rekonozitxuta eon edo ez medikuan baimenakin edo gabe, bakoitza bere mailan itxen danakin disfrutatuz...
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Sáb Feb 02, 2013 11:53 pm

Rekonozimientu eruti tokaten gaztan ta eztot bixaldu ta federa ein nabe; hori parte batetik eta bestetik Alejandroana jun nitxan frogi etxea ta bizikleti aberxata eukala ta eztoztan frogaik eiñ bañe papera firmaztan aurreko froga bixak ikusitxe ta koaxiku nazelako ta "de confianza". Iñok ulertzen dau ixe?
Question
Gora itzuli Ir abajo
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Dom Feb 03, 2013 12:01 pm

Rekaldek bixaldu banin federa bir dizenan listi zeure ixena be sartu ei ban.

1 Aitor Ruiz A
2 Aitzol Barrondo E
3 Aitzol Txakartegi A
4 Arantza Burgoa E
5 Asier Leon E
6 Beñat Goya E
7 Beñat Zafra E
8 Denis Rivero E
9 Ekain Lekube A
10 Gorka Mujika A
11 Haitz Larrinaga E
12 Iker Badiola E
13 Iñigo Arantzamendi A
14 Iñigo Larrañaga E
15 Iñigo Toña E
16 Ioana Osa E
17 Iraide Burgoa E
18 Joseba Lete E
19 Mari Carmen Bidezabal E
20 Nagore Basterra A
21 Roke Larrañaga E
22 Salba Garcia E
23 Txomin Bustindui E
24 Txomin Garcia A
25 Urtzi Manterola E

Zuk gorde Alejandron papera iwal gero eskatu eingorabe eta.
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Dom Feb 03, 2013 12:37 pm

Friaseneku Idatzi zuen:
Rekonozimientu eruti tokaten gaztan ta eztot bixaldu ta federa ein nabe; hori parte batetik eta bestetik Alejandroana jun nitxan frogi etxea ta bizikleti aberxata eukala ta eztoztan frogaik eiñ bañe papera firmaztan aurreko froga bixak ikusitxe ta koaxiku nazelako ta "de confianza". Iñok ulertzen dau ixe?
Question

Very easy my Friend,

Errekonozimenduen kontrola, "deskontrola" da, hau da, Federazioak ez du kontrolik (por dejadez o interés). Baina argi! errekonozimendua aktualizatuta izan gabe osasun arazoa baduzu, seguroak "beste alde batera" begiratzeko aukera izan dezake...

Bittor-ekin jarraitu zuen kriterioa ikusita, zurekin egindako eszepzio ulerezina da.

That's life.
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Dom Feb 03, 2013 4:45 pm

Yes Gorka but I made my work correct, I mean, I sent my documents as I thought and They took them like correct. I am inscribed on Durango, s race, so the insurace questios may be asked to the federation and not to me.
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Dom Feb 03, 2013 8:44 pm

If you are right, perfect for you, but I would be with the fly behind of the ear . Suspect
help me Sonia!!! No No No
Gora itzuli Ir abajo
Aitzol

Mezu kopurua : 100
Kokagunea : Ondarru

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Mar Feb 05, 2013 6:10 pm

Dios!Batzuk bai famauk!Ruso eta dana etxen dabenak dakauz taldin!!! scratch
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   Miér Feb 06, 2013 6:56 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing
Gora itzuli Ir abajo
iker badiola

Mezu kopurua : 23
Kokagunea : ondarru

MezuaGaia: aupa bittor animo   Sáb Feb 23, 2013 10:31 pm

alejandrok esati dauke naidabena,asieran barai berba gogorrak diz ela digeriuteko bañe alde onai beatute motiba engo zatxu entrenatea.ni oso buro gogorra naz eta holakutan boluntade indar asko dakat,medikon batek ero atxe santuk esango balestake holako zeozer ordun eta gogorraua saiatuko nitxake.Neure kasu kontakotzut bixkat:iaz alejandrok justun firmastan papera ze tensiñoi altu eukitxen dot eta lendik esautzen nabenez ba firma eistan.Martzun bilboko kardiologo bateaz hasi naz tratamentun eta harei be ez gakon gusta triatloik etxi,bañe al neban gusti eiñ neban triatloitxa ondo preparata allateko eta 6 eitxuaz.Urrixan berak kardiologuk bixotzeko,kuntzurruneko ekografixak eistan eta gero esfortzu probi eta flipaten laga neban.beran berbak estas como un toro,ke animal esastan.korrikan zintxan 15min %22ko aldatzin ein neban neure buru gogortasunin,hau dana makiñiai konektata dana ondo kontrolata.honeas txapias naitzut esan BITTOR ZU KOAXIKU ZAS ETA ANIMA NAIDOZUNE LORTUKOZU ETA.on zoritxarrez ezker belaune jodiute dakat eta minimo apirilan erdirarte parata egon binaz bañe ondarruko triatloi neure burun barrun dabil etxi lol!
Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...   

Gora itzuli Ir abajo

Esfortzu frogi egin eta ustekabeko emaitza izan dut...
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1