OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Triatloi sprint baten debutan kroniki (Mimizan 2012)

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
Bittor

Mezu kopurua : 74

MezuaGaia: Triatloi sprint baten debutan kroniki (Mimizan 2012)   Lun Mayo 28, 2012 8:28 pm

Triatloin debut ofiziala etxeko aukeratu neban tokixe Mimizan ixan zan, taldekako spriñe. Zapato goxin,aurreko gabeko Aletixan disgustu ondion kendu baik, bartulo guztik hartu eta karretera. Bidi luziei, nerbixukatxik lo gitxi einye, eta armoza baik (kakati bat na, barai...) buruai buelta gexei emoteko denbori emoztan. Allea,ekipokukin batu, konto batzuk esan, eta ya mobimientun hasi giñan.

Ordutegixak ikusi, dorsalak hartu, gauzak prepara eta boxeseta. Hamen lelengoko perkantzi ( txikixe, bañe bixkat jodiuzkun...) 15 bat minutu kolan zain eon da gero, arbitruk, monu jantzitxe erun bir douela!! Kolatik aparta, estriptis semi integral bat ein eta atzea kola... Gauzak txukun txukun laga eta listo. Neskan taldik, guk baño 40 minutu ariña urteten ban eta euran salidi ikustea jun giñan. Hamen bigarren nobatadi... Salidi kanpamento basetik 10 bat minuture euan oñez , bañe denbori eualakun Antxon , Iraitz eta ni, neoprenu hartu baik jun giñan ( gran kagada!!). 15 minutu berandua, Rekalde agertu zan , bañe hau trajiaz... (urtik emoten daben esperientzixi!).

Asike popi estutute eta erlojuai beire furgoneta jun eta buelta. Bueltan iraitzek ipini ban ritmuaz, ni te Antxon atzin geatu giñan, triatloi hasi aurretik , izerditxan eta a remolke. Allea giñanin 5 minutu falta, neoprenu a toda ostia hasi jasten eta hainka bixak sartute akatela, geuaz etorri zan lagun batek esatezta "kremalleri ezta atzerutz ala?" Aiba la ostia!!! zetan zabiz??? Zerure beatu ,arnasi sakon hartu, eta buelta a enpezar... Juezak KOAXI!!! eta ni ondion mangai tengaraka... azkanin 30 segundun faltan ur ertzea jun, izerditxan tantaka, eta antiojuk busti baik be Piiiiiii!! Baguz uretarutz... oinez ein gerrirarte eta atzetik entzuten da "igaxan ein bizue, ehh!!!" barakiau, bañe zemat eta gitxia ein hobeto! Lelengoko buxak arte trankil trankil eta formaziñoi perfekto, Antxon eta Rekalde eskiñetan eta nobatuk erdixan. Buxai buelti emon eta korrentiaz, desfazi! Lago guzti geutzako, eta ni Antxonen gañetik 5 bidar ero... buelti luzi ein gaztan bañe nahiko ondo allea nitxan. Uretatik urten, elixopeko besteko aldatza akarren plaxe kruza, eta boxesak arte kriston tiradi... Neoprenu kendu (kentzen jasten baño famaua na...) bizikleti hartu eta aurrea. Hamen trankil, teorixan ez neban sufriu bir. Ez na Cancelara, bañe llanun eta gure ekipu ixun rollun, disfruta ein bizan. Lelen ipini, ritmu hartzen jun, lelengoko kurbi emon eta ederra haxi!! Disimuladamente Rekalden atzin ipini eta " ala Iñaki, aide zeu aurretik nik eztai bidi eta..." Ritmo politxin jun giñan eta problema handirik baik, bizikleti txupauu! Bañe ontxe etorren neure fuerti, 2005tik kalin ordu erdiko entrenamentu eta zintxan beste 3-4 bidar ibilitxe, nire ixe 100kg meta arrastrati kostako gaztan... Hamen be aurrin ipini, eta gitxienez lelengoko 5 metruk en kabeza ein neban, hotik aurrea Rekalden eta Iraitzen lepu ikusi neban bakarrik. Ba hoxe, korrikan zati handi bat ein de gero , lelengoko kartela: 1Km ZEEEEE!!!!! Hori txarto ra!!! Aman etxin euan hori kilometru!!! Honek gabatxuk zirkuitu itsas milletan ero neurtu rabe, no me jodas!! Morala beangañea, zelako luzi ein biazta...

Bañe bueno, gitxike mentalmente rekupera, eta kenketak etxen... 4 faltari, 3, erdixe,... baguz amaitzen. Zatike, hondarrezko pare bat tranpa euazen pista amerikanun tipoa. Teknika diferentik ibiltxi intenta neban, puntilletan (estilo bailarina), paso luzik, motzak,...bañe allea nitxan konklusiñoire hondar gañin flota prezisamente eztotela etxen...Bañe en general zirkuitu, politxe, bueno, hori esazte, ze nik gauza handirik ez neban ikusi. 5km kartela pasa , eta meti ondion aman etxin, bañe on bai ya listo euanela! 200m faltan ero Iñaki esatezta "ze? esprintakou ala?" Esprinta?? Nik ixe 6km darut esprintaten... barre batzuk ein eta ARRIVEE!!! Listo, pozik, kantzata, bañe benetan asko sufriu baik. Hurrengun be beste bat etxeko goguaz, baña korrikan bixkat gexa enye klaro.

En general gustoa, gitxi gora bera espero neban morun: Igaxan pasable, bizikletan gustoa, eta korrikan... lamentable!
Gure preokupasiñoi ez zan denbori, bañe kuriosuntzako, 1h 33min ein gendun eta horretatik, 37min korrikan (ke desastre).
Aipamen berezixe, Iraitzentzako!! Eztot engo beran kroniki, bañe sobrata ibili zan. Igaxan oso ondo ikusi neban, bizikletan be politxo ikusi neban, eta korrikan... bueno, korrikan... apartetik ikusi neban!!! Vaya ritmooo!!! Hau listo ra Euskadiko zirkuito osu etxeko.

P.D. Eskerrik asko animaten eon ziñen guztioi, eta batez be Iñaki, Antxon eta Iraitzei, nerbiosuen neuani, zuek albun eukitxi lasaitxasun handixe emoztan.

Azken edizioa Bittor-k egina Lun Mayo 28, 2012 11:59 pm-an 1 aldiz.
Gora itzuli Ir abajo
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: Re: Triatloi sprint baten debutan kroniki (Mimizan 2012)   Lun Mayo 28, 2012 11:42 pm

hamen HITZAKO KRONIKI TA ENTREBISTI
Gora itzuli Ir abajo
antxon

Mezu kopurua : 49

MezuaGaia: Re: Triatloi sprint baten debutan kroniki (Mimizan 2012)   Vie Jun 15, 2012 10:35 pm

hori Bittorr!!!!!!!!!

denpori pasara bañe ontxe irakurrirou Iraitz eta bixok kroniki. Oso ona. Pillo bat barre ein dou.

Datorren urtin atzeabe!!!
Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: Triatloi sprint baten debutan kroniki (Mimizan 2012)   

Gora itzuli Ir abajo

Triatloi sprint baten debutan kroniki (Mimizan 2012)
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1