OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Debako Triatloi

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
nko

Mezu kopurua : 116

MezuaGaia: Debako Triatloi   Lun Mayo 14, 2012 1:28 pm

Egunon.

Bueno aspaldixan kronikak alde batea lagata dakauenetik ia ostabe martxi hartzen douen.

Nire triatloi oso goxa hasi zan, nahi baño goxaua. Lotan neuan ta mobilak joztan: "eneko pistinan ezta sokorristaik ta junzatxez gero jungona neu" (onetxek ixan zin egunin entzun neban lelengoko berbak ondion lo neuala.
Zombi-zombi jantzi ta eskerrak zapatutik gauzak prest neukan, kotxi hartu ta poliportibure.
Aia ta gañea entzun enbir ia antxoa egune luzatuzan.... ni mekauen dioska!!!
Pistinan tenso neuan pentsaten neban ez zala iñor etorriko sos morun ta ni triatloirik baik geatuko nitxala. Bañe ez 10tako agertuzan jefezillu ta listo eguneko lelengoko koxki superata.

Deba aia kotxik aparka ta kafi hartzea. Orduntxe konturatu nitxan " eztot ixe jan, armosa baik na" . Bañe bueno tortila pintxo bat ta kokakola bateaz listo egurre hartzeko prest jajaja

Gauzak prepara, aldatu ta boxexetarutz jun aurretik txipe aztuaztanela konrutatu nitxan. Aringeigan kotxea jun hartu ta listo. Iraide etorri arte zain eon nitxan ze erruberi puztu bir neban. Hasi erruberi pustuten ta premio kriston pintxazu!!! eskerrak beñat etxeako lakoxe mutile dan ta aldatzeko erruberak eukan. F1-eko boxexetako paradi eiban asierrek ta martxa piñoi bat gitxiauaz bañe bardin doztan hor momentun neukan tensiñoiaz!!!!
boxexeta aringeigan jun ta juezak te falta el tapon del manillar, tapa eso!!! ni flipaten zoze gexa ahal da txarto jun??...
celo eskatu 17buelta emon manillarai ta listo dana OK. Boxexetan sartu dana laga ta uretarutz.

Ureta sartzeko 400 pertsona ta 4 eskilara. Bañe onena jentin patxadi, batzuk usteot ondion antxe dazela ajajja
ta gu geure mailan salto eingou baiez bai, ez, bai, ez, AKAOBA!!! listo tartzanenak ein ta danok ureta!! Koaxituk bidi zabaldu ta beste guztik geure atzetik segi jajaja

Gransolerutz pentsa baño txartua bañe behin hondartzarutz gira giñanin topera olatuk hartu ta disfrutaten. Urertzea aia ta boxezak harte suabe suabe. Gotera batzun azpitxik pasa aldatu ta martxa bizikletan.
Lastur hasiera arte disfrutaten taldik atrapaten ta pelotoi handitzen gerua ta ariña.
Aldatza hasi zan momentun ni neurea atzin geatu ta neure ritmun. Gero hasieran eskapazin batzuk pasa nitxuzen pof eindde bañe 2-3 gexauarik ez.
Itziarrea aiaten txomin ,asier ta jokinen taldik atrapa nitxun ta eurakin eutzi neban azkan repetxurarte. Neu ixateko asko ta poz pozik aldatz bera debarte.
Ti-ta baten aldatu ta aringeingan egurre. Hasieran nahiko gustoa bañe emoziona baik bermion morun flatu aiateko bildurraz. Bañe ongun ez zan flatu aia ta bigarren bueltan zubixin txomiñek esaztanin hori pasa enbizu!!! nik azelera ta pasa!! zein zan be eznekixen bañe ni pikateko asko ezta bir ta txomiñek ederto azertaban zelan pika!!!

THE END!!
gaurku luzi ixanda!! bañe biarrin aspertute zazenok hau irakurten eskertukozue entretenimiento bixkat ajajaj

P.D: eskerrak emonbire animaten eon zin guztiai!! nik zekulakoik gexen entzun neban neure ixena ta hori eskertzekure!!!
P.D: lasturren gora txomin ta jokinen zakarak eskertu neban!!! bixak momento klabin ixan zin eta ajjaja
Gora itzuli Ir abajo
Josu

Mezu kopurua : 241
Kokagunea : Ondarru

MezuaGaia: Re: Debako Triatloi   Lun Mayo 14, 2012 6:18 pm

Oso ona Eneko!!

NIk motzin kontakot.

NIk ez neban arazoik euki. Uretan ze esangot...jentiaz ez bañe olatukin sufriuten kanporuzkun. Urai hirulau trago.... Bizikletan hasieran arnasiai buelatik ezin emonda bañe gero gustoa. 246 dorsala eukana....sin komenatrios!! ueno bai, komentatea nu: ATZEATO HANDI HANDI BAT!! korrikan ikusi baneban zankadili ipintxeko lakoxi! atzanengoko kilometrutan tripako minakin bañe ueno...(urai emondako tragukatxik ixango zan bañe...salidan egarrixe suma neabn eta... Suspect Suspect Suspect ) KOrrika aia eta oso fuerte urten neban, ia zelan ixuzen hainkak. Hasieran ondo, axea jenti pasati bañe 3. kilometrure aiaten neuala....POOOOOFFFF!!! 4. kilometru sufriu eta atzanengoku hobetotxua. Metan Ikerreaz esku emonda sartu eta listo!!

Por los kojones listo!! merendoli etxeko gauzak erun genduzen ba.. KOtxin junzinak (ze eztot esan bañe...eztakixenantzako, batzuk bizikletan jun giñan) kriston idea eukiben, benetan: Galdona altzakoa mexendi jatea!! bounce bounce bounce eta bizikletan jun giñanok Rolling Eyes pale Rolling Eyes Galdonako aldatz gouzkun ederto ederto sufriu neban... bañe merezi ixaban!! han goxan euean giru eta jateku... What a Face What a Face What a Face

Ekipazu ga eta horrek dana konpensaten dau!!

AUPA KOAXI!!
Gora itzuli Ir abajo
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: Debako Triatloi   Lun Mayo 14, 2012 7:37 pm

Hiru berba:
1. Emoziona 2.ein 3.nitxan

AUPA KOAXI!!!!!!!!
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: Re: Debako Triatloi   Lun Mayo 14, 2012 10:19 pm

Bueno ba Nik DE PUTA MADRE pasa neban triatloi honetan, betiko puestu mas o menos bañe disfrutaten denpora guztin.
Lenengo uretan , ya ikasi dot neure ritmun juten "ansiedade atkeik" emon baik eta, triatloi jun, triatloi etorri, beti 60-80 laguntxu lagatendot atzin, egixe esanda eztozta ardura andirik iñor atzin lagati bañe gero bizikletako ondo etorten da. Ba bueno, "a lo ke iba", oso trankil jun nitxan eta boxeseta alla nitxanin( beti iñor ezin ixaten dot saluda Crying or Very sad ) ostia!!! ekipoko bi orduntxe allata, Portu ta Txomintxu, Iñigo, puto amu za esan netzan neure burai. Bizikletan urten ta Mendaro arte oso ondo , talde andi baten. Gero lasturrerutz, neure "modo tractor" jarri ,ta gorutz, ixe e nitxan agobixa, montanbaikeko txipaz gora ta gora. Madarixako kruze arte lasai ta andik gora platun. Gero korrikan oso ondo bañe sartuzkun tatxuelik miñe emoten ban ta bigarren bueltan igarri netzan. En fin , oso ondo pasa neban orokorrin ta ekipoko genti be gustoa ikusi neban asi ke, "ke mas kieres Kolega".
Bueno , ba hurrengoko paradi Ondarrun
Gabon EKIPO pirat pirat pirat
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: Debako Triatloi   Mar Mayo 15, 2012 10:06 am

Animatzen doa asuntoa!

Nik be nere kronikatsoa botako dut. Beno, kronika baño gehiago eguneko momentu onena konpartituko dut:

- Salida aurretik Rekalde ikusi nuen eta sustoa pasatuta "primeran" zegoela ikusita, uretan sartu eta aurrera! Animo Iñaki!
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: Debako Triatloi   

Gora itzuli Ir abajo

Debako Triatloi
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1