OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

BILBAO NIGHT MARATHON KRONIKA

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
Gotzon Arrasate

Mezu kopurua : 85

MezuaGaia: BILBAO NIGHT MARATHON KRONIKA   Lun Oct 24, 2011 12:51 am

Atzo gabaz neure lelengoko maratoi eta objetivo cumplido.

Denporiaz Bilboa alla, gauzak prepara eta salidako preparaten eta betiko morun komunea jun biarra. 21:25 altabozetatik deitzen salida juteko eta ni Bilboko restaurante baten lastri kentzen. Salida jun eta oso atzin.

Salidi super emozionanti fuego artifizialak, bolanderak, adrenalini belarrixetatik urteten ( eta aste guztiko makarroik be bai )bañe ni kieto parau , han ezan inor mobiuten eta alako baten minuto bat pasazanin, martxan hasi giñan maratoi. Niri txipe 1m eta 32 segundu beranduaua pitatan lelengokuk baino.

Lelengoko kilometru ezin aringaigan ein euan jentiaz 5:53 bigarrena zeozer hobetua bañe ritmoik ezin hartute euan jentiatxik.

12.km rarte denpori rekuperaten eta orduntxe markaneban ordu bat justu .

Hurrengoko km tuk nahiko guztoa 4:40-4:50 bitxartin bañe maratoi erdire allaten geuazela tripetako miñe eta erabaki neban komunin sartzi (1:43m) eta komunetik urten neban pare bat kilo gitxiauaz 1:45m. (Eskerrik asko Laka toallita humedun konsejuatxik)

Eskun gelak eta betiko fantasmak . Hartuko rot? ba bai hartu neban eta asma neban, ez neban ixelako molestixaik euki.

21. km tik 36 ra nahiko ondo 4:45-4:55 bitxartin bañe 36 tik 40 re kriston flatu sartu gaztan eta nahiko sufriu neban ritmu bajata 5:10 ingurun. Azkanin daneko miñe bañe aurrea metaarte. Azkanin kriston satisfaziñoi erlojun 3:30 markateban bañe denbora reala 3:28:28.

Objetivo cumplido bañe on momentun no siento las piernas.

03:30:00 GOTZON ARRASATE AKARREGI ONDARROA Dorsal 473
SexoM ProvinciaBIZKAIA/VIZCAYA

Tiempos
Tiempo real:03:28:28 Diferencia - 1º: 1:21:39
Tiempos parciales
Tiempo oficial 1: 01:43:55
Posición 1: 292
Tiempo oficial 2: 01:10:27
Posición 2: 329
Tiempo oficial 3: 02:53:30
Posición 3: 179
Gora itzuli Ir abajo
Josu

Mezu kopurua : 241
Kokagunea : Ondarru

MezuaGaia: Re: BILBAO NIGHT MARATHON KRONIKA   Lun Oct 24, 2011 9:47 am

Zoixonak txabal!!

Amaiereta ikusi zenduazenin ezban emoten ixe 40 km. zixuzenik be, bañe hori norberak sentiuten dau ezta???

NEu be maratoi erdixaz oso pozik. HAsiera baten ez nixun fortzatea, bañe salidan zeintzuk geatu eta Txomin de Jokineaz. Zematin zuze ba? hasieran suabe, 4-re eta gero al bara bixkat arina (nire asmu hasieran 4:15 eta gero 4-re juti zan), ni ia flipaten. Urten gendun, eta aiba, aurrea ezin junde bañe eskina guztixetatik jenti adelantaten, esprinak etxen ibili giñan. Lelengoko 5 km-uk flipaten nixun (4:25, 3:45, 3.50,...3:35), damutu enbigaztala pentzaten neban. Bañe esan neban, damatu zeatxik, gero ezin barot, bajakot ritmu. Bañe keba, hainkak ondo erantzuben eta segi aurrea.

Azkanin denboriaz eta batez be sentzaziñoikin oso gustoa: 1:24:44 (denbora erreala)

Donostin maratoi probabikora.....
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: BILBAO NIGHT MARATHON KRONIKA   Miér Oct 26, 2011 9:29 am

Famau za Gotzon, Zurito edo Narciso Laughing :

Osondo ikusi netzun. Zure estilo pekuliar eta efektibuakin 100km itxeko moduan zauz (al tiempo! What a Face )

Enkanbio nik (otro Narciso pig ), entrenadoriaz azarrau eta relaziñua apurtu dot: ez da posible, berak esandako guztia iñ eta gero, azken astian indako test-an arabera TOPE neuan, baña karreran, 19km-an eziñaren poderioz, urteko helburua bertan behera laga bihar izan neban. Stress hau ahasteko parrandatxoren bat bota biharkot. Ezin dot bururik altza.

En fin, datorren urtian berriz Laughing
Gorka, Katxi maratón edo Narci
PD: Karrera guztiz gomendagarria.

Azken edizioa Gorka-k egina Miér Oct 26, 2011 8:38 pm-an 1 aldiz.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
Gotzon Arrasate

Mezu kopurua : 85

MezuaGaia: Re: BILBAO NIGHT MARATHON KRONIKA   Miér Oct 26, 2011 11:48 am

Famau ni???? famau zeu!!! 18 km entrenata maratoirako apuntaten dana con dos coj..... Basketball

Zeuk komentazun modun Bilboko Maratoi gomendagarria.

Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: BILBAO NIGHT MARATHON KRONIKA   

Gora itzuli Ir abajo

BILBAO NIGHT MARATHON KRONIKA
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1