OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

TRI Deba 2011

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: TRI Deba 2011   Dom Jul 03, 2011 12:09 am

Aupa Koaxi!

Orain denok urdiñez guap@ guap@ eta estarria ongi bustita kalean zabiltzan bitartean, nire aurtengo azken TRI-an kronika egingo dut.

Distantziak eta ibilbideak ongi ezagututa, gauzak espero bezela joan direla aurreratu behar dut (bizikletako zirkuito ezin hobea niretzat). Beste karrera batzukin alderatuta, igarilari gutxi eta txirrindulari asko egon da irteeran.

Igari: berriro ere toki aproposean ipini naizela uste dut. Igerian lasai hasi eta lehen buxara heldu aurretik, bigarren nindoala uste nuen (aurretik, azkenean garaile izan den Iñigo Eizagirre egongo zela uste nuen), baina ez, beste aldetik fila "luze" bat aurretik nuen. Denbora guztian taldetik aparte egin dut igari, eta horrek on egin didala uste dut: azken buxa hartu eta hondartzaruntz abiatu naizenean, olatuen arabera erritmo aldaketa batzu egin eta jende mordo bat pasatu dut (filan zindoazenak ezin zuten horrelakorik "ongi" egin...). Horrela, boxesesetatik 5garren urten baldin banaiz ere, uretatik 3garren urten naizela esan didate. Atzetik Bizkarra, Mikel Mujika eta abar nituen (Mikel-i zerbait gertatuko zitzaion, bestela ez da normala). Gure JN-a etorri izan balitz, gozamen ederra hartuko luke, baina beno, orain kalean bizitzen egongo dena, horrek bai emango diola gozamena!

Bizikletan: Helburua, bigarren portuaren hasierararte taldetxoan joatea zen, eta hor, indarrak izanez gero, sua. Eta horrela izan da. Itziarreruntz igotzen hasi geranean lau gelditu gera: Iñigo Eizagirre (harrapatu egin dugu), Gorka Bizkarra (bizikletan gehiegi gordetzen duela uste dut), Iñaki Gabarain (txirrindulari bikaina, baina denboraldia bukatzen eta "kantzata") eta ni (un viejo lixiau). Hortik boxesetara, junto joan gera. Nik dena eman dut, baina ezinezkoa izan dut besteak atzean ustea (infeliz de mi, pensar que podía dejarlos...).

T2: bigarren sartu eta laugarren urten (baña garrantzitsua: kaltzetinak ipinita)

Korrika: nire martxeta ipini eta "que me pillen los de atrás" pentsatu dut. 2km-an Iñaki pasatu eta km pare batetan, hirugarren joan naiz. Lehenengo bueltan Ander Agirre eta Mikel Otaegik pasatu didate, bigarren bueltan Igon Mancisidor eta Ricardo de Goñik. Horrela metan 7garren sartu naizela uste dut: oso pozik Wink

Datoekin disfrutatzen dozuenantzat, tori nire lau:

2008 2011
36 urte 39 urte
37ppm min 55ppm min
180ppm max 170ppm max
72kg 76kg

Eskerrik asko denori animoegatik eta datorren denboraldirarte!
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
Gotzon Arrasate

Mezu kopurua : 85

MezuaGaia: Re: TRI Deba 2011   Dom Jul 03, 2011 7:32 pm

ZORIONAK GORKA!!!! eres un mounstruo. El que tuvo lo retuvo.
Gora itzuli Ir abajo
Josu

Mezu kopurua : 241
Kokagunea : Ondarru

MezuaGaia: Re: TRI Deba 2011   Lun Jul 04, 2011 11:13 am

ZOIXONAK TENPORADAZUATXIK!!

Ez nekixen etxea zixuzenik be ta... bestelan atzo goxin galdetuko netzun ia zelan. Ueno...azto goxin seguruena ez nitxan akordako jakin ixanda be!! drunken drunken drunken
Gora itzuli Ir abajo
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: Re: TRI Deba 2011   Mar Jul 05, 2011 12:12 am

NIK HANDITXAZ ZEURE MORUKU AHI DOT IXAN
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: Re: TRI Deba 2011   Mar Jul 05, 2011 6:38 pm

Oye txabal, cuentanos otra vez lo de tus tobillos, que no lo hemos pillau,....
JAJAJA Zorionak
PD: Se te olvida el dato mas importante entre 2008-2011- ELAIA
Cuando seas Padre comeras huevos Razz Razz Razz
Gora itzuli Ir abajo
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: TRI Deba 2011   Mar Jul 05, 2011 10:45 pm

Keba Goku ez ta famau dana suerti de.

Zoixonak aitatxo!!!! Amatxok be ze ikusixe eikidau ez?Zoixonak famili!!!!
Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: TRI Deba 2011   

Gora itzuli Ir abajo

TRI Deba 2011
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1