OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Memorial Onditz 2011

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Memorial Onditz 2011   Lun Jun 27, 2011 12:22 pm

Aupa Koaxi!

Atzo Onditz-en egon giñen eta hona hemen nik bisitakoak:

Espero bezela egun beroa irten zen. Sekreto gutxi aurretik, egiteko lanak 1.5-40-10, ondo hidrata bide guztian eta aurrera!

Igerian: Irteerarako lerroa oso zabala zen. Hasieran eskuman jarri nintzen ("nire" aurkari guztiak eta jende mordo bat bertan zegoen). Filako beste aldera begiratu eta bertan Jose Mujika besterik ez zegoen, horrela, lasaitasunan bila, bertara joan nintzen. Minutu bat geroago: australiarrak, Unanue, Ciro eta abar agertu ziren (baita Arnaitz eta gure Mikel). Salida garbia izan genuen, toki askorekin. Igeri bakar-bakarrik egin nuen eta inoiz ez bezela, DISFRUTATU egin nuen: hau gozamena! Uretatik irtetzean ongi nindoanan senzazioa nuen.

T1: arazo gabe. Bizikletan Ivan Gil eta Gorka Bizkarrakin batera montatu nintzen: gauzak ongi zindoazen.

Bizikletan: GOZAMENA. Urte mordo bat konpetitzen ibili eta gero ez dut partzial errezagorik gogoratzen. Lauan ongi konpondu giñen (Gorka eta Ivan-ekin joatea gozada bat da, lanerako beti prest egoten dira, batez ere Ivan). Aldapa gorak lasai igo genituen. Ez dut inoiz Ventas de Orio horren "lasai" igo. Akaso "arbola aztindu" behar nuen, baina nire helburua metan zegoen eta nirekin zindoazenak "errez" zindoazela uste dut ere. Beraz, selekzioa "nahi gabe" egin zen. Tartean ondo hidrata eta aurrera! Erreferentzia bezela, zutako batzu badakizue normalean desarrollo luzeaz abusatzen dudala, atzo, aldapara guztiak 39-23 desarrolloaz igo nituen (hankak zaintzeko asmotan).

T2: Punto hontara 3-12 postuak heldu giñen. Oso gustora, bizikletan, lehen biak kenduta, karrera ikusten nindoalako. Lurrean jarri, kaltzetinak ipini, txapela buruan eta ibili munduan!

Korrika: Ez entrenatzeak, erritmoa ez izatea dakar, baina oraindik txarragoa dena, iraupenik ez izatea da. Horri gogortasuna gehitzen badiozu (beroa, erritmoa...), "potx" egiteko aukera azaltzen da. Mimizan eta Lekeition hartutako konfidantza dela eta, lasai eta konfiantzaz beteta hasi nuen korrikaldia. Kilometroa 4' egiteko gai banintza, TOP10 egingo nuenaren susmoa nuen (atzetik Yus eta Cirok bakarrik hartuko nindutela uste nuen, eta aurretik 3 ni baino gaizkiago ibiliko zirenan esperantza nuen), baina nozki, hortarako kilometroa 4' egin behar. Nahiz eta antolatzaileek bi buelta izango zirela esan, hiru buelta ziren:

- Lehen buelta: ongi. Espero nuen ritmoa "ongi" aguantatzeko gai nintzen. Nire taldeko bi jadanik atzetik nituen. Justo aurretik Ivan Gil (harrapa eziña) eta Aimar Agirresarobe (harrapatzeko bezalakoa) nituen.
- Bigarren buelta: penurien hasiera. Erritmoa 4'20ra bajatu nuen, baina erreferentziak ikusita, oraindik TOP10 posible zela uste nuen. Espero bezela Yus eta Cirok 6km baino lehentxeago pasatu ninduten. Atzetik jendea gerturatzen zindoan, baina nire burua ezagututa, oraindik konfiantzakin nengoen.
- Hirugarren buelta: hecatombe. Erritmo borrikero berdiñakin jarraitzen nuen. TOP10 oraindik posible, baina tunelean sartu baino lehen, eskumako hanka zulo batetan sartu, orkatila bihurritu, eskumako mokorrakin lurra jo, hankaz gora ipini (literal) eta ezkerreko mokorrakin lurra jota gorputza kieto: hau ridikuloa. Me rio del Twister de Mimizán. Esfortzua, beroa eta miñarekin kieto gelditu nintzen. Lurretik altza eta kolpeez gain "esguince"-a egin nuela konturatu nintzen. Horrelakoak dira nire orkatilak, laxoak, "esguince"-ak egiteko erreztasuna, baina era berean, lesioa ekiditzeko diseinatuak (hasta que el desgaste, te pone en tu sitio). Pare bat minutu geldirik egon nintzen. Karrera uztea erabaki eta metaruntz ibiltzen hasi nintzen. Bost pauso eman eta Ondarretara joatea hobe zela pentsatu nuen (Nagore eta Elaia) bertan zeuden. Tunel erdia ibiltzen egin eta miña gutxitu zenean, trotatzen hasi nintzen, eta horrela, gutxinaka gutxinak 4'30''ko erritmorarte heldu nintzen. Hortik metara xuabe-xuabe, golpeekin minduta eta fisikoki "potx" eginda. Bye-bye TOP10, TOP15, TOP20...

Berriro eskerrak emon animatzen ibili ziñaten guztiori.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: Memorial Onditz 2011   Lun Jun 27, 2011 3:38 pm

Ikusi zue zeñek einban Onditzen korrikako partzial onena? Iñigo Toña 0:25:28 KOAXI affraid Hauxe ra nibela, Toña kontaxun zelan ixan zan.
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: Re: Memorial Onditz 2011   Lun Jun 27, 2011 6:52 pm

Ta hori, Gorka jauzi zan zulun, Ni buelta guztixetan jauzi nitxala,... JAJAJA
Ederra beru ,.. Osteabe erria korrikan , ie ba ,...
Lo ke pasa ke ,"epail" bat eta ni ,pasan urtetik txoka etxen douela, ta erretira nitxanin dorsala kentzea etorii zan modo bixkat eskasin, ta entre beru ta potruk arte neuala popatik artzea bixaltzen neuan bitxartin entzun ein neban txipan pitari ta pentsa neban ostia markarau denbori,
Eztozta arduraik, bueno, bixkat bai, bañe kontu re urte guztin guay pasa dotela kirola etxen, 5 triatloin artu dot parte ta OSO ONDO pasarot,...
Datorren urtin Gexa
AUPA KOAXI Wink Wink Wink
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: Re: Memorial Onditz 2011   Mar Jun 28, 2011 6:16 pm

Me han pillado, Recortar recorrido :Sancionado.
Es que batir el record del mundo de los 10000 no cuela
En fin, poco dura la alegria en casa del pobre Sad Sad Sad
Hauxe mensaji bota dot federaziñoire:
Buenas tardes, soy Iñigo Toña Martinez federado del club KOAXI de Ondarroa.
Escribo este mail para protestar por estar sancionado en el memorial ONDITZ por acortar recorrido.
No es que tenga trascendencia, pero que yo sepa, acortar el recorrido es de tramposos y lo que Yo hice, fue retirarme en meta dandole a un Juez mi dorsal en su propia mano.
Supongo que si habeis tenido tiempo para enmendar el error que me otorgaba el mejor tiempo en la carrera a pie con la consecucion del record del mundo de los 10000, no tendreis inconveniente en incluirme como NO FINALIZADO.
Competitivamente no es que sea gran cosa, pero NO SOY UN TRAMPOSO.
Gracias
Iñigo Toña
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: Memorial Onditz 2011   Mar Jun 28, 2011 8:12 pm

ja, ja Iñigo, oso ona.

Cuando pensamos con la cartera en vez de con la cabeza,
cuando pensamos que las máquinas piensan,
es que pensamos mal.