OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Lekeitioko TRI 2011

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Lekeitioko TRI 2011   Mar Jun 21, 2011 11:50 am

Lehenik eta behin, zorionak Luis Aretxabaleta eta Garraitz-i. Meritoa du horrenbeste urtetan TRI antolatzeko indarra eta gogoa izatea.

Era berean, animo mordo bat gure JN tiburoiai: kriston denboraldia egiten zabiltza. Segi horrela!

Kalean batek baino gehiagok galdetu dit ea berriz forman nagoen... eta egia esan, Ondarroan "bezela" nago, korrika 20km gehiagokin, baina forma antzekoakin: ni fu-ni fa. Emaitza hobetzearen arrazoia?, igerian txirrindulari onen aurretik irten eta korrika 5km izanda, "ongi" aguantatu nuela da. Era berean Zarautz-en egon zirenak errekuperatzeko denbora gehiegi ez dute izan...

Oseake:
- Igerian: lasai hartu eta nahiko ongi egin nuen, baina nire ustetan, Bizkarra, Gil eta Zalakain, salidan alde okerrean jarri ziren, ondorioa, Ondarroan ez bezela, beraien aurretik irten nintzen. Aurten uretan ni baino gehiago dira, hau da, beste karreraren bat egiten badut, normalean beraien atzetik irten eta karrera beste era batekoa izango da Sad
- Bizikletan: talde egokian joanda, gauzak errezagoak dira: hau gozamena! Oraingoan Zalakain-ek taldea galdu zuen eta hori izan daiteke bere maila ezagututa, emaitza "txarra" lortzearen arrazoia. Beraiekin joanda, argi dago lauan ni baino gehiago direla, aldapara pikotzen denean ordea, indarrak "igualatu" egiten dira. Behingoz karrera ikusi nuen, Lekeitio-ra sartzean ia Egea harrapatu genuen (circunstancias de carrera, que no de fuerzas).
- Korrika: Mimizan-etik konfidantza apur bat banuen (ritmoa gutxi ordea), beraz dena eman nuen. Egia esan, korrika, bukatzeakin nahikoa dut.

Beno motel, eskerrik asko danori, bai karrera aurretik, bai karreran eta baita karrera ondoren.

Gehitzen dot: Koaxi 4 aldiz podium-era igo zan.
Momentu dibertigarriena: taldeka podium-era igo behar giñanian...

Azken edizioa Gorka-k egina Miér Jun 22, 2011 1:02 pm-an 1 aldiz.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: Lekeitioko TRI 2011   Mar Jun 21, 2011 3:14 pm

KOOOÑO hauxe ra poza harturotena, kroniki irakurritxe konturatu na ni karreretan popa uztel ibiltxi ez tala makala nazelako ero gitxi entrenaten dotelako, SUERTE TXARRAn kontu re.

Zoixonak Goku zure rekuperazuiñiatxik, jun ziñen danoi eta KOAXIai, taldeka hirugarren cheers
Gora itzuli Ir abajo
mikel

Mezu kopurua : 89
Kokagunea : kamiñazpi

MezuaGaia: Re: Lekeitioko TRI 2011   Mar Jun 21, 2011 3:58 pm

amendu neure lekatxoko kronikatxu; gauzak ondoruz onarte bañe igartenda tenporadi amaitzen dule eta indarrak berutz......
-igaxe: eskerrak leko bastante onin (australianun atzin jarritxe) asinitxan eta turuti jobenin esprinta eta ureta. igaxan ondo bañe gransol aldi emotenban arek, australianuk ondiokan ezin atrapa bañe ritmu esigenti epinieran neube bixkat fortza nitxuen eta normalin neuaz urteten dizenak atzin laga nitxuzen. igaxan bakarrik, tropel bixan tartin. lurre ikutu, aringaingi, traji kendu, kasku jantzi dorsala epini bizikleta salto eta erain!
- bizikleti: australiano deskarrilau baten errubera milloirarte, egea eta konpañi aya eta han junzin, pare bateaz geatu nitxan eta amendator gorka jotafuego, iñok jarratxubez! milloi gañea aya eta garbigunin buelta, grupu ondo aguanta. amendator zalakain kiston trankan danai egurre emon eta ezin jarraitxu. iru laureaz lekatxo arte.
(trantsiziñoi PENOSU!!)
- aringaingi: asieran kosta (freskura falti igarten neban ederra), metruk aurrea duzela geruata obetua, ritmu artzen. faro bidin lelengokuk kruza, tartin gorka ( estilo raruaz, bañe oso efektibuaz!!) farun buelti eta aldatzin maskuluk be arin duzenez aprobetxa inertzixi eta askanearte dana emoten. askanin tenporada guztin lelengo bidar esprinta enbir.

oso pozik karreriaz, ikusitxe ondikan eztule ordala eta gorputzebe eztala topea, fatigi be igartenda.

ZOIXONAK DANOI: gorka eres una makina!!! el ke tubo ( i mucho), la retuvo.
askanin ekipoka irugarren eigendun, koaxin nibela gerua ta altuaua ra!!

PD: eskerrik asko animazenduen danoi eta batxu , eztai ezautze zuen, bañe au irakurten barau, Adur Eskisabelen portaeri gustiz kirolai peto batena ixanzan.
klasifikaziñoi asuntu ondiokan orda eztot uste ondorazenik premixuk eztatoz bat postukin eta, neuri barne, ordun soluziona enbikora ori asuntuoi federaziñoiaz.

en fin, ZOIXONAK KOAXI!! ( onditzeako listo danok)
Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: Lekeitioko TRI 2011   

Gora itzuli Ir abajo

Lekeitioko TRI 2011
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1