OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

MIMIZAN 2011

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: MIMIZAN 2011   Mar Jun 14, 2011 1:41 pm

Hamen urteko nire lelengoko kroniki.
Mimizanea ixun ekipuk aste guzti nerbioso pasa ta gero bakotxak al banin kotxi, furgoni, super-rulota hartu eta martxa ein gendun.
Jose eta nik azkan urten gendun, sapato goxin 7:30, baezpara bidin baten bat galtzen bazan geuk jasoteko. Mimizanea alla eta kanpamento basea, ez euan gatxe topati, kriston jaimi dakau. Biarren armosu jan bertan eta lasai lasai umin triatloi ikusi, pasiaratxu emon, dorsalak jaso eta bazkaixe preparatea (hau batzuk ze beste batzuk de inbitauz geuazenez ixe ez gendun eiñ Rolling Eyes ). Nahi beste makarrio jan eta dana preparatea. Bitxartin beste ekipuai presing psikologiku be etxen alegindu giñan (ez takazue ze eiñik, guri bai ekipazu, erruberak pustu baik be irbazi eingou,...). Dana lasai lasai eiñ eta azkanin betiko morun aringainge boxeseta.
Bizikleti, kasku, antiojuk,.... zeoze falta gazta...keba dana rakat... kakauri...ekipokuk ez igarti daukela nerbi nazela...AUPA EKIPOOOO guazen igaiko urteera.
Koaxi 3 urteten ikusi, uretan tsangara bat ein, taktiki prepara eta ureta. Igai oso oso ondo taldin ritmo politxin,( Aitzolentzat 750mt gitxi dizenez ezker eskuma bueltaka ibili zan eta Iraideaz auskan, hori ekipo bardiñekuk giñala). Uretatik urten bizikletak hartu eta toooooooope. Rekorridu pasada bat da, dana llanu eta rekta luze luzikin. Aitzol aurrin ipiñi eta erain kipuliai. Bizikletak laga zapatillak jantzi (ixe kasku kentzi aztu, axe ra ridikulu) eta korrikako zirkuiture. Lasai lasai hasi eta de - a +. Azkanin sprinta eta emaitzan zain eotea.
Abituallamentu espektakularra ure, kokakola, orejoik eta bizkotxo siku, honek Ondarrure etorri eskio serun dazela pentsako ben.
Emaitzak urteteko zain geuazela meixenda sanu jan gendun (patatak, jamoi bokadillu, txokolati, zerbezi,...) eta hurrengo eguneko dorsalak jaso.
Emaitzak:
KOAXI 3: Jose, Nagore, Iñigo. 1h22´47´´
KOAXI 2: Arantza, Iraide,Aitzol eta neu. 1h23´30´´
KOAXI 1: Ana, Ioana, Beñat eta Eneko.1h24´36´´

Oso egun politxe pasa, betiko morun DATORREN URTIN BE BANATOR esan eta etxea. Bertan geatzezinak demaseko inbirixi emozten. Datorren urtin aste buro osu bertan.

Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: MIMIZAN 2011   Lun Jun 20, 2011 1:19 pm

Mimizan 2011 kronika, karreran oinarritu baino gehiago, aste bukaera osoan oinarritu beharko zela uste dut. Hortarako baditugu taldean idazle "famau-ak", beraz, kronika horren deskribapena horiei utziko diet.

Nire kronika Tri Olinpikoan bizitakoena izango da:

Salida aurretik hiru tanda egongo zirela enteratu giñen. Lehen tandan, neskak (jakindakoa), bigarren tandan, PRO-ak, eta hirugarren tandan, gelditzen giñanak (200 bat). Benetan gustoko dut ideia hau eta gure triatloia No Drafting egiteko barne erreflexio bat zabaltzen badugu, aukera ona izan daiteke.

- Igeri: tope hasi, segituan bete eta azken 1.300m-ak, eziñean bukatu.
- T1: boxes-etara heltzeko, metro mordo bat egin behar. Hankak zikin zikiñak izanda, zapatilak ipini eta aurrera!
- Bizikleta: Ibilbide "pestosoa", aldapara barikoa, baina amaiera gabeko zuzengunez josita. Drafting bariko ibilbidea izatean, niretzat egokia eta sensaziño oso polita (gogoratu, gutxi gora behera, 2002 urterarte, karrera guztiak drafting gabeak zirela). Bizikleta beharrean, burni bat nuen, baina karrera nola joan zen ikusita, Indurain-en Ezpata eraman izan banu, denbora berdina egin izango nuela uste dut. Bidean 8 bat pertsonako talde "legal" bat egin genuen. Lehen 20km fuerte, oso fuerte (nire limitetik gertu, oso gertu). Azken 20km lasaixeau, nire gustorako lasaiegi (baina nik bakarrik ez nuen bizkorrago joateko indarrik).
- T2: El Enemigo en Casa. Ez dakit zer gertatu zen, baina "norbait"-ek beste fila baten sartu eta 50'' galdu arazi zidan (zidaten).... Twisted Evil
- Korrika: Ibilbide oso polita. Poliki poliki aurrera. Bidean animo mordo bat eta orkatilak kexarik ez. Horrela disfrutatu daiteke.

Helmugan gozamena eta etxera bueltatzean, astebukaera diferente eta ona pasatutako sensaziño ezin hobea. DATORREN URTEAN BERRIZ.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net

MIMIZAN 2011
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1