OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa
 
Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 
 

 Deskantsuaren garrantzia

Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Ir abajo 
EgileaMezua
mikel

avatar

Mezu kopurua : 89
Fecha de inscripción : 08/03/2011
Edad : 24
Kokagunea : kamiñazpi

MezuaGaia: Deskantsuaren garrantzia   Mar Abr 08, 2014 8:16 pm

Bueno post honetan deskantsun garrantzixi zelaku dan ikusi eta ulertzeko saiakera bat engot. Horretako pongo en antecedentes:
1. Y muy importante: deskantsun "kontraxu"/ gitxien gustatengakonetako bat konsidera eta aitortzen na, vamos un puto yonki del deporte y adicto al entrenamiento. Eun batzutan dosi bat edo bi, beste batzutan gorputza astinyu, goo gitxi euki ezkio dosi txikixe eta rebjau (hau danau sentido figuraun ulertu mesedez jajaj Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil ). naxarot egun suabik ein totalmente deskantsa baño, nire kasun pistina jun 30' suabe ein da etxea normalin.
2. pasan astin eun bakar bat be eneban deskantsa totalmente, seguramente eun gexenetan gañea korrika+igai, korrika+eliptica, bizikleta+korrika… doble sesion
3. aste bukaeran bañe gasik baik topaten nitxan, azkanengoko estualdixan falti igarten neban. Ta karo, gorputze kantsaten asten danin, buru martxan: neu piperrik be, ederra tostadi, zetan na amen…
3. baixakun serixak erdizke laga nitxuzen, zapatun luzik engaztazen 50' korrikan (presi ezpazan agertu ondik eta luzia), ta domekan hutse neuan, entrenu bete bai bañe sentsaziñoi oso eskasakin eta burugogorkexan.
4. atzo astelena,gabe osun biarrin eonda ta ikusitxe zela neuan kanbio de planes. korrikako saiu kantzela eta igai suabe, ta atzalde guzti sofan itzulia+granola paketi+esne tazoikari. gabaz lo de un tiron.

Ta gaur… tatzan tatzan Razz . Ba deskantsu+ lotako orduk+granola paketi+gogu (MUY INPORTANTE)= entrenamentazu. 8km berotu (aprox)+6km ritmo medio+ 4 ritmo fuerte+10' suabe, totalin 20km pasau. kiston sentsaziñoik, korrikan oso errez eta ritmu progresibu eta atzanea gasan pasu iratxeko kapazidadiaz.

Para muestra un botón, el botón esatamente (ojo lap eta autopal-ak ez datoz bat, dana gutxi gorabera da):
https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=b9642d2d1c418644449877c19a1ec32a

PD: Bolumena bai bañe amen mantekilli de inportanti

Saka ta GAS!!  Mad Mad Mad
Gora itzuli Ir abajo
 
Deskantsuaren garrantzia
Aurreko gaia ikusi Hurrengo gaia ikusi Gora itzuli 
Orria: 1/1

Permisos de este foro:Foro honetan ezin duzu gairik erantzun
OndarroakoTriatloi :: Orokorra :: Entrenamenduak-
Aldatu: