OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Mugikortasun Egonkor Baten Alde

EgileaMezua
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Mugikortasun Egonkor Baten Alde   Vie Feb 14, 2014 10:06 am

Egun On Koaxi,

Dakizuenez, astean 1-2 aldiz, goizeko 7tan, bizikleta autobusean sartu eta Donostiara joaten naiz. Donostia-Orereta bizikletaz egin eta 8.30rako lanerako prest egoten naiz. 15.00tan bizikleta hartu eta Ondarrura bueltatzen naiz: Eitten dudanaz, Disfruta eta Mugikortasun Egonkorra, hau gozamena!

Hasieran dudak nituen, bizikleta (funda gabe) autobusean sartzen utziko ote zidaten, horrela, bizikleta eraman aurretik, autobuseko garajea ikusi eta txofer bati permisoa eskatu nion. Honek, baietza eman eta bizikleta autobusean eramaten hasi nintzen.

Irailetik, 30 bat aldiz, 3-4 txofer diferenteekin, egin dut prozesu hau (beti funda gabe), eta ez dut inoiz arazorik izan: bizikleta ongi lotuta joaten da, ez da mugitzen, ez du garajea izorratzen, ez du besteen ekipajea ikutzen eta karga-deskarga prozesua azkarra da (ez dira nire zain egoten). Orokorrean, txoferrek “inbentoa” zoriondu didate: Eitten dudanaz, Disfruta eta Mugikortasun Egonkorra, hau gozamena!

Gaur “San Valentin”; Bizikleta autobusean sartzera joan naizenean, txofer berri batek ez dit utzi. Lasai asko, azaltzen ahalegindu naiz, baina txoferrak, azalpenik eman gabe, ez dit utzi. Arautegian gainean galdetu diot eta ez dit erantzunik eman. Izena eskatu diot eta ez dit eman, matrikula hartzeko esan dit: PESA 9804 BSH. Txofer, Eitten Dozunaz, Disfrutatzen al dek?

To be Continued…

Azken edizioa Gorka-k egina Sáb Feb 15, 2014 11:25 pm-an 1 aldiz.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forosactivos.net
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: Re: Mugikortasun Egonkor Baten Alde   Vie Feb 14, 2014 6:49 pm

Sad Sad Sad 
Berba barik.
Lamenteibol.
Gora itzuli Ir abajo
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: Re: Mugikortasun Egonkor Baten Alde   Dom Feb 16, 2014 8:32 pm

AHO ZABALIK LAGA NAZU.

KEJI SARTU. PESA ERO DIPUTAZIÑOIN ERO UDALETXIN ERO EZTAI NUN.

ALUZINANTE.

Gora itzuli Ir abajo
inakisaizar

Mezu kopurua : 8
Kokagunea : Donosti

MezuaGaia: Re: Mugikortasun Egonkor Baten Alde   Lun Feb 17, 2014 6:18 pm

Arratzalde on,

Gorka, Donostin korrikan etxen doten taldin PESA-n biarra etxen daben lagun bat dakat eta gaiñea nahiko kargo altu daukela uste dot. Ontxe bixaldukotzat email bat esanez zer pasa gatzun. Erantzungotzut esateztanaz...
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: Re: Mugikortasun Egonkor Baten Alde   Mar Feb 18, 2014 11:00 pm

A lo mejor el chofer se inspiro en el Sr. Miyagi y quiere sacar lo mejor de ti. Es decir que vayas tambien en bici.
Dar cera, pulir cera,... Nai,nai,nai Daniel San
 Smile  Smile  Smile 
Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: Mugikortasun Egonkor Baten Alde   

Gora itzuli Ir abajo

Mugikortasun Egonkor Baten Alde
Gora itzuli 
Orria: 1/1